Умови доставки та оплати
Способи доставки
Способи оплати
Друзі, зверніть увагу на умови відправлення замовлень:
* Для відправки післяплатою (оплата на новій пошті при отриманні) мінімальна сума замовлення 300 грн.!
* При першому замовленні післяплатою в нашому магазині з нових клієнтів ми беремо передоплату від 150 грн, решту суми можна сплатити на новій пошті при отриманні товару.
* При замовленні на суму до 300 грн оплата провадиться на розрахунковий рахунок!
Способи доставки:
- "Новою Поштою" по всій Україні.
Безкоштовна доставка замовлень на суму від 5000 грн за винятком великогабаритного вантажу від 5 кг (об'ємна або фактична вага).
Замовлення на суму не менше 5000 грн. доставляється - за тарифами "Нової Пошти".
Замовлення, підтверджені до 15:00, будуть відправлені в цей же день. Після 15:00 - на наступний день
- Самовивіз
Пункт самовивозу знаходиться за адресою: м. Херсон, ул Пилипа Орлика, 15, правое клыло, 3-й этаж, офис 330.
Графік роботи офісу: з 10:00 до 17:00 (з понеділка по п'ятницю), з 10:00 до 16:00 (субота)
неділя - вихідний.
Способи оплати:
Оплата на розрахунковий рахунок Приват Банку (це найвигідніший і найшвидший спосіб оплати, тому що вам не доведеться платити додаткову комісію за зворотне пересилання грошей Новій Пошті. Якщо гроші зайдуть на рахунок до 15-00 (пн-пт) і до 13 -00 (субота) - ми надсилаємо Ваше замовлення цього ж дня.
Оплата "Нова Пошта" (комісія за зворотне пересилання грошей складає: 20 грн. + 2% від суми замовлення)
Передоплата + післяплата "Нова Пошта" - при замовленні післяплатою габаритних товарів, меблів та освітлення, а так само першому замовленні від нових клієнтів в обов'язковому порядку Ви вносите передоплату на розрахунковий рахунок (суму уточнюйте у менеджера при замовленні), що залишилася суму оплачуєте при отримання товару на новій пошті.
Онлайн-оплата way for pay (оплата при оформленні замовлення. Менеджер направляє ваше замовлення в той же день, якщо ви оформили його до 14:00 або наступного дня, якщо замовлення було оформлено після 14:00)
Оплата при самовивезенні (оплата провадиться в момент отримання замовлення в нашому офісі, за адресою: м Херсон, вул. 9 Січня, 15, офіс 330)
Умови зберігання посилок на відділенні Нової Пошти:
Протягом 6-ти робочих днів відділення з урахуванням дня надходження відправлення до відділення Одержувача.
Увага! На 7 день здійснення автоматично повертається.
Якщо ви не встигли забрати замовлення, зв'яжіться з менеджером магазину для продовження зберігання посилки. В такому випадку нараховується доплата за зберігання кожен робочий день: 20 грн за 1 день (за тарифами " нової пошти)